pondelok 3. marca 2014

Tvorba loga a iných nálepiek...

....Logo, nálepky- dizajn, krása, štýl, prezentácia...Je veľa pojmov a funkcií toho čo vidíte nakreslené na tom kúsku PVC fólie, ktorá je ,,pricapená" na motorke, kufri, prilbe...

Vznik takéhoto niečoho je vždy niečím inšpirovaný, musíte mať múzu, ideu ako to chcete mať spravené, nieje to len o kúpení si kúsku niečoho. Mnohé nálepky som sa pokúšal robiť sám, ale....keď som to ukázal kamarátovi Matúšovi  ktorý sa venuje priemyselnému design-u, a videl jeho prácu, vždy bolo rozhodnuté, že sa predsa prikloním k jeho práci, i keď mňa to bavilo tvoriť a posúvať mu svoje nápady čo a ako spraviť.

Ako prvé vznikalo moje logo. Bolo treba dať dohromady, eleganciu, motorkársku tematiku, trošku toho môjho ,,JA"...




Potom bolo treba mi olepiť kufríky, chcel som na bok kufrov si dať mapu sveta plus vyznačiť si body-,,kam"..lebo ako sa vraví: ,,aj muži majú svoje sny"... Do toho bolo vpísané motto, ktoré v preklade znamená ,,Cesta je ciel" a to druhé je ,,Jazdím srdcom".


Ďalšie nálepky boli v podobe vlajok a v podobe schémy trasy cesty, ktorú som absolvoval s kolegom cez Ukrajinu a Rumunsko. Znova som sa s tým hral dve hodiny, ukázal Matúšovi a jeho odpoveď: pekné, ale treba to upraviť. Po úpravách, keď som na to pozrel a spýtal sa na otázku ktorá mala už jasnú odpoveď: áno, musel som to celé prerobiť"...


V budúcnu sa plánujeme zaujať o motonálepky, polepy na motorky, či grafické dizajny. Kompletnú galériu, prácu a všetko okolo dizajnu nájdete priamo na stránke.

A moju galériu nájdete tu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára