sobota 4. októbra 2014

Mriežka chladiča pre DL650 V-strom K4-L02


        Ešte z čias začínajúcich úprav motorky a prvých pokusov si vyrobiť niečo vlastné, prišla na rad mriežka pre chladič. Urobil som prvý pokus, bola vyrobená z AL hr.1mm, a tvorila zaujímavú designovú vec na mojej motorke. Slúžila dobre, aj by som si ju tam nechal, ale chcelo to zmenu, lepšiu ochranu a trošku jednoduchšiu výrobu.



moja prvá verzia


Preto som zvolil variantu s nerezovým sitom. K dispozícii som si zohnal dve, 5x5mm a 8x8mm veľkosti oka. Menšie rozmery dodávam na kryt olejového chladiča pre GSA1200. Tu som zvolil menšie, pre lepší prietok vzduchu no stále dostatočnú ochranu.




Cena mriežky je 45€ i s poštovným pre SR.




Fotky si môžete pozrieť tu: galéria


S pozdravom,
Sergej

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára